FUNCTIEOMSCHRIJVING
Taken:
- Het verwelkomen van bezoekers van het kantoor.
- Het beheren van inkomende en uitgaande brieven, e-mails en telefoongesprekken.
- Het beheren van dossiers en documenten, inclusief archivering en documentatiebeheer.
- Het verstrekken van administratieve ondersteuning aan de notaris en andere teamleden.
WIJ BIEDEN
Onze opdrachtgever biedt haar werknemers een baan waarbij je jezelf kan zijn en waar je in een klein, professioneel team komt te werken. Je ontvangt een marktconform salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring.
PROFIEL
De collega waar onze opdrachtgever naar op zoek is:
- Is minimaal 32 uur beschikbaar waarvan in ieder geval de maandag, donderdag en vrijdag. Fulltime is ook geen probleem.
- Spreekt en schrijft goed Nederlands. Het is een plus als je je ook goed in het Engels kunt uitdrukken.
- Is goed in plannen en heeft aandacht voor detail.
- Duidelijk in het overbrengen wat er verwacht wordt van de klanten.
- Een zelfstandige werker en weet wat prioriteit heeft.
- Is zeer betrouwbaar, je werkt met vertrouwelijke stukken en weet veel van de privé omstandigheden van de klanten.
Bedrijf
Onze opdrachtgever is een notariskantoor met een rijke geschiedenis. Haar cliënten vertrouwen dagelijks op haar adviezen, expertise en toewijding bij het behandelen van juridische vraagstukken op het gebied van vastgoedrecht, familierecht en ondernemingsrecht.
Heb je interesse? Klik dan op de knop “solliciteer direct” dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Uiteraard mag je ook bellen naar 088-010 41 60 of langskomen bij ons op kantoor.
Interesse?
Is dit de uitdaging die je zoekt? En herken je jezelf in de functieomschrijving en het profiel dat wij zoeken? Wacht dan niet langer. Solliciteer!